Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kultowiec | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Modlinger adresWarszawa zarejestrowany28.09.2006 @21:13:42 ostatnio na stronie19.04.2012 @17:58:45

Zapraszam do profilu moich filmów: http://www.vimeo.com/user404365

Polecam włączyć stronę z filmem i zapauzować na chwilę, aby mógł się choć trochę załadować.





"Jeżeli w niebie szemrane jury też sądzi kto ma talent, to..."

Zapraszam na moje plfoto: http://plfoto.com/165329/autor.html

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu26835349
digarty32 komentarze295 posty na forum17

komputer / sprzęt
Canon EOS 40D, Canon EOS 30, Canon 50 mm f/1.4 Canon 70-200 IS L f/4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jej    14.12.2008 @22:58:14
Zatem zyczę powodzenia na egzaminach
_______
nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji!
~Lubo    05.12.2008 @06:49:42
Zapraszam do grupy Warszawska Plenerowa Grupa Digartu
http://www.digart.pl/grupy/9008/Warszawska_Grupa_Plenerowa_Digartu/

gdzie trwa...
http://www.digart.pl/grupy/9008/Warszawska_Grupa_Plenerowa_Digartu/forum/temat/162319/Pierwszy_plener_Warszawskiej_Grupy.html
...organizacja pierwszego Warszawskiego spotkania Grupy Plenerowej Digartu, pozdrawiam.
_______
KA-SZTA-NIA-KI
~pannaola    29.11.2008 @09:49:56
a, już widzę, nie zwróciłąm uwagi, a Lou mi mowiła w szkole, że usuneli
~skalar    28.11.2008 @22:50:34
Spoko,olej to,masz moim zdaniem jedną z najciekawszych galerii w d.,są gusta i guściki,dużo ludzi jest zawistnych a ty jesteś młody i b.dobre foty robisz.Pewnie nie jedną osobe to wqrwia.
Aby zdobyć wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać.

Antoine de Saint-Exupéry
ostatnio edytowane: 2008-11-28 22:51:07
+raver    25.11.2008 @21:36:21
dzieki za koment btw przegladajac Twoje foty trafilem na ta sama brame - fotka pt. "Mokotowska" - mam w tym samym miejscu http://www.digart.pl/zoom/1366346/Tenement-house_in_Warsaw.html
+biankakielbasa    04.11.2008 @16:30:37
no zdarzają się tacy ludzie i jest ich tu, olaboga, coraz więcej, ale ciii :P
hm, może trochę. ale mnie to zupełnie nie przeszkadza w odbiorze zdjęcia.
dzięki
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
+biankakielbasa    03.11.2008 @20:14:55
dziękować wielce
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
~Esne    31.10.2008 @20:48:38
Dziękuje za komentarz. Cóż w tych czasach kiedy ludzie "więcej" dowiadują się z filmów niż z książek nie są dla mnie niczym dobrym. Oczywiście rozumiem Twoją krytykę ale niestety warunki stworzyły taki efekt, ale może niedługo się poprawie. Pozdrawiam
~WhenImGone    24.09.2008 @21:19:40
Nie napisze przeciez "fajne" i dodam "moze wpadl bys do mnie"...to jest zenada i tekst jak z fotka.pl. Jesli cos ma jakis wydzwiek artystyczny, to warto jest to skomentowac w sposob conajmniej konstruktywny. Nie bede nikogo klepal po plecach za to ze wstawil gola dupe, ale gdy pokaze mi ta dupe w sposob ktory mnie zaintryguje, to nie tylko przybije z nim piatke, ale i wodki sie napije Pozdrowka
_______
Nagi wkroczyłem w ten świat i nagi z niego odejdę...
Lecz czy nago mam przemierzać jego ścieżki?
~arklis    24.09.2008 @20:46:10
~limonenewshampoo    22.09.2008 @23:23:24
uhmm, dzięki.
_______
like swimming
~somethingaboutme    17.09.2008 @20:18:34
przekrzywienie nadaje dynamikę zdjęciu.
a po co pokazywać dokładnie wszystko? ;d
~beri    05.09.2008 @22:31:46
potraktuję to jako komplement
~migue    05.09.2008 @19:39:59
bo tak lepiej wyglada
~mietek33    29.08.2008 @10:11:07
witam
~pannaola    13.08.2008 @23:40:35
jej, dzięki, zaznaczalam fotografia-ludzie, ale najwyrazniej kliknelam cos innego;p
~pannaola    16.06.2008 @18:24:33
Dziękuje Ci miłosierny Michale Modlingerze za pożyczony sprzęt!
~lacrymosaa    08.05.2008 @18:27:10
dzięki
ostrość średniawa, bo słabe światło było a juz i tak ISO na maxa.
szkoda mi tych łokci, ale to było spontanicznie ze tak powiem i nie miałam nawet czasu na przemyślenie kadru ;p
_______
i'm gonna fuck you haaaaard ]:->
~NiuNia69    08.05.2008 @18:18:46
Swietne zdjecia.
_______
Nie dziękuje! Komentuj
~anaa    07.05.2008 @20:59:28
cieszę się bardzo
_______
kupa
~Tchosneck    07.05.2008 @20:25:06
dzięki za odwiedziny
tu wersja w kolorze http://www.woophy.com/images/photos/272/69/l/543111.jpg
pozdrawiam
_______
??? ??? ?????? ????? ??? ??????
~zielonekiwi    07.05.2008 @20:07:06
dzieki :D
_______
w ramach rewanżu - oceń, nie dziękuj
~konar1987    06.05.2008 @23:41:59
Dziękuje za wyczerpujący Komentarz. P.S. Kocham Filmowe kadry
~Sarqa    25.01.2008 @22:49:48
dziekuje pzdr
~BoToKlowny    15.01.2008 @23:22:17
też tak myśle :D
_______
Wutchoogonnado
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt